گرفتن اقامت دبی به چه صورت است؟

آیا به دنبال اخذ اقامت دبی تضمینی هستید؟ آیا در اندیشه ی ثبت شرکت در دبی هستید؟. ما می توانیم در نخستین گام برای شما اقامت دو ساله دبی بگیریم. بنابراین اگر در اندیشه ی اقامت دبی تضمینی هستید با ما همراه باشید. چرا که به صورت متنی و ویدیویی در خصوص شرایط اقامت امارات توضیحات کاملی را به شما ارائه دادیم. در واقع اگر قصد شما برای اخذ اقامت دبی جدی است. به راحتی می توانید با مشاورین رایگان ما تماس بگیرید. یا ویدیو های منتشر شده در این خصوص را با دقت مشاهده کنید. از آنجایی که امارات متحده عربی به عنوان یکی از کشور های با اقتصاد شکوفا و ممتاز شناخته می شود. به همین منظور شهر دبی به عنوان یکی از مقاصد اصلی فعالان اقتصادی به حساب می آید.

اقتصاد پایدار و همچنین بالا بودن کیفیت زندگی در این منطقه سبب شده تا تاجران در این شهر امارات اقدام به سرمایه گذاری کنند. البته صرفا ایرانیان نیستند که در دبی سرمایه گذاری می کنند. در حال حاضر شرایط ثبت شرکت در دبی بسیار مساعد و عالی است. این موضوع باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی از جمله ایرانیان در این کشور سرمایه گذاری کنند. خصوصا برای ما ایرانیان که قصد داریم ظرف چند سال رشد بالایی داشته باشیم. از این فرصت می توانیم به نحو احسن استفاده کنیم. بنابراین اگر قصد دارید از شرایط اقامت 2 ساله دبی بیشتر بدانید با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی در خصوص کار در دبی تضمینی در اختیار شما قرار دهیم.

مشغول به کار با اقامت دبی به چه صورت است؟

دریافت اقامت امارات هم مانند ویزای فرانسه مراحل سختی ندارد. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که  اقامت دبی تضمینی به سادگی انجام می شود؟ یا نیاز به گذراندن مراحل سخت دارد. به طور کلی ما اقامت دو ساله دبی را از راه ثبت شرکت در دبی برای شما خواهیم گرفت. در واقع اقامت دبی تضمینی به این دلیل با این عنوان انجام می شود که شما حتما در دبی ثبت شرکت انجام دهید. بنابراین این شرایط اقامت دبی برای ایرانیان یک فرصت استثنایی است که در شهر دبی بتوانند سرمایه گذاری کنند. البته ما سه نوع ثبت شرکت در دبی داریم که برای اخذ اقامت دبی تضمینی نیاز است. که هر یک از آن ها عبارت است از:

  • ثبت شرکت خدماتی یا Service.
  • ثبت شرکت تجاری LLC.
  • شرکت های خدماتی تجاری یا LLC Service.
  • ثبت شرکت تجارت عامه یا General Trading.

ثبت شرکت خدماتی برای اقامت دبی (2ساله)

اقامت دو ساله دبی یا اخذ ویزای دبی نیازمند ثبت شرکت است. در واقع این تضمین برای شما است که به ویزای امارات دست پیدا کنید. اما همانطور که در متن های بالا خدمت شما عرض کردیم برای اقامت 2 ساله دبی باید حداقل یک نوع از شرکت های معرفی شده در دبی ثبت کنید. اولین نوع شرکتی که خدمت شما معرفی کردیم ثبت شرکت خدماتی در دبی است. در شرکت خدماتی یا Service نباید داد و ستد کالایی وجود داشته باشد. یعنی نمی توانید در این نوع ثبت شرکت هیچ نوع خرید یا فروشی انجام دهید. مانند تعمیرات موبایل، آژانس مسافرتی و یا حتی پیک موتوری و غیره. بنابراین برای اینکه ثبت شرکت ارزان در دبی را تجربه کنید باید نوع شرکت خود را خدماتی انتخاب نمایید.

اقامت دبی با ثبت شرکت

به طور کلی برای ثبت این شرکت Service یا خدماتی نیاز است که یک یا دو شریک داشته باشید. هر دو شریک به انضمام زیر مجموعه های آن می توانند با انجام این کار اقامت دبی بگیرند. در نظر داشته باشید که شرکت های خدماتی نیاز به وکیل اماراتی دارند که در تمام مراحل ثبت شرکت دبی نظارت داشته باشند. البته منظور از این نیست که این وکیل همیشه حضور فیزیکی داشته باشد. بلکه تنها به عنوان یک ناظر کار خود را انجام می دهد. در واقع حضور این وکیل برای این است که اگر در حین انجام کار با مشکلی مواجه شدید این وکیل به کار شما رسیدگی خواهد کرد.

میانگین اجاره آپارتمان و هزینه اقامت دبی

یکی از مهم ترین مواردی که به منظور هزینه اقامت دبی باید در نظر بگیرید، استعلام اجاره آپارتمان در دبی است. قاعدتا اگر شما میانگین اجاره خانه در دبی و ابوظبی را بدانید، مطمئنا محاسبه ی هزینه ی پرداختی برای شما راحت تر است. اجاره خانه در دبی به شرح زیر است:

  • برای اجاره آپارتمان دو خوابه و یک خوابه در دبی باید هزینه هایی مابین 70,000 و 100,000 درهم در نظر بگیرید.
  • میانگین اجاره خانه در امارات در طول یکسال 30,000 و 50,000 درهم بوده که به منظور اجاره آپارتمان استودیو در نظر گرفته می شود.

برای اقامت دبی حتما نیاز به ثبت شرکت داریم؟

به طور کلی حتما برای اقامت دبی نیاز به ثبت شرکت در دبی دارید. اما ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا بعد از ثبت شرکت دبی باید در آن فعالیت داشته باشیم؟ این سوال بسیاری از افراد است. خبر خوب این است که شما می توانید بعد از دریافت این اقامت خیلی راحت به کشور خود بازگردید. اما حداقل هر 6 ماه به این کشور سفر کنید. این بدین معنی نیست که شرکتی که ثبت کردید صوری یا بی اعتبار است. اتفاقا برعکس، تمام مراحل به صورت کاملا قانونی انجام می شود. یعنی اگر قصد فعالیت داشته باشید به راحتی می توانید بعد از اتمام کار های اولیه،  در شرکت ثبت شده کار خود را آغاز کنید. اما اگر تمایلی هم به انجام این کار نداشته باشید این راه برای شما باز است که اقدامی هم انجام ندهید. اما همانطور که خدمت شما عرض کردیم باید هر 6 ماه به دبی ورود داشته باشید.

از آنجایی که شرایط اقامت دبی برای ایرانیان به این سادگی فراهم شده و بسیاری از افراد تمایل به انجام این کار دارند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که کسب و کار خود را در سطح بین المللی گسترش دهید چرا که این یک فرصت استثنایی برای شما است که از این راه کسب درآمد ویژه داشته باشید.

سخن پایانی

اقامت دبی به وسیله ی آژانس نارین سفر انجام خواهد شد. همچنین مراحل به صورت کاملا قانونی انجام می شود. شما بعد از اینکه اقامت دو ساله دبی را دریافت کردید. به راحتی می توانید فعالیت خود را آغاز کنید. حتی بعد از رسیدن به اقامت 2 ساله دبی نیازی به حضور دائم در امارات نیست. فقط باید هر 6 ماه یک ورود به دبی داشته باشید.

منبع : نارین سفر

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *